کارشناس فوتبال گفت: با توجه به شرایط جدول و تیم های شرکت کننده در جام ملت های آسیا این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و نتیجه گرفتن می تواند بازی های بد گذشته را جبران کند.

علی اصغر مدیر روستا کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایطی که در جدول وجود جام ملت های آسیا وجود دارد و شرایط تیم های موجود این بازی بسیار حساس است و نتیجه گرفتن می تواند بازی های گذشته را جبران کند. لبنان برای کسب نتیجه مساوی و یک امتیاز وارد زمین خواهد شد و قطعاً بازی بسته و دفاعی را ارائه خواهد داد، بازیکنان باید سعی کنند بدون استرس و با آرامش روحی بازی کنند تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مدیر روستا در خصوص دعوت شدن تیم ملی گفت: تیم ملی متعلق به همه است و بازیکنان باید با جان و دل برای تیم ملی بازی کنند تا بتوانیم در جام ملت ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: حقیقی و رحمان احمدی می توانند با انگیزه بالایی که دارند دروازه تیم ملی محفوظ نگه دارند و صد درصد در خدمت تیم خواهند بود و کمک زیادی در این بازی خواهند کرد.

اما کاش راحت از رحمتی نمی گذشتند، رحمتی اشتباه کرد اما بزرگترها باید این مشکل را با کدخدامنشانه حل می کردند زیرا رحمتی سرمایه بزرگی است و تجربیات زیادی دارد که می تواند روحیه دیگر بازیکنان را افزایش دهد.

وی گفت: رحمتی یکی از ارکان اصلی تیم ملی است و در مواقع حساس می توانست کمک بزرگی باشد اما انشااله حقیقی و احمدی بتوانند از دروازه تیم ملی دفاع کنند و ما پیروز این بازی باشیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار