بهداد سلیمی، ملی پوش پرسپولیس گفت: این موفقیت بزرگ را مدیون مردم هستم و دست همه کسانی که در این نظرسنجی به من رأی دادند را صمیمانه می‌فشارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قوی‌ترین مرد المپیک که برای دومین بار طی سه سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار جهان را از آن خود کرد، در این خصوص گفت: فکر نمی‌کردم در رقابت با ایلین ایلیا که در المپیک یکی از بهترین‌ها بود بتوانم پیروز شوم، اما مردم خوب کشورم نشان دادند چقدر برای قهرمانانشان ارزش قائل هستند. من این موفقیت بزرگ را مدیون آنها هستم و دست همه کسانی که در این نظرسنجی به من رأی دادند صمیمانه می‌فشارم.

وی با بیان اینکه این افتخار را شخصی نمی‌داند، افزود: همانطور که تمام قهرمانی‌هایم متعلق به مردم و برای سربلندی نام کشورم ایران است، عناوینی چون بهترین وزنه‌بردار جهان شدن هم با این هدف برای من اهمیت پیدا می‌کند. امیدوارم این شایستگی را داشته باشم که در سال‌های آینده نیز با کسب مدال‌های خوش‌رنگ بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

سلیمی در مورد آخرین وضعیت خودش نیز گفت: خدا را شکر تزریق صورت گرفته در کتف من اثرات خوبی داشته و ظاهراً برای بهبود آسیب‌دیدگی نیازی به عمل جراحی نیست. با این تفاسیر از هفته آینده تمرینات را از سر می‌گیرم. البته فعلاً از انجام تمرینات سنگین معاف هستم اما تلاش می‌کنم با یک برنامه تمرینی مدون دوباره به شرایط آرمانی نزدیک شوم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار