آرزو حکیمی گفت: متأسفانه وضعیت تمریناتم در استان همدان به هیچ وجه مناسب نیست و با قایق سوراخ تمرین می کنم.

آرزو حکیمی قایقران المپیکی تیم ملی بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درحال حاضر تمرینات اماده سازی تیم ملی به صورت مداوم پیگیری می شود اما متأسفانه بنده به عنوان قایقران المپیکی با مشکلات زیادی روبرو هستم.

وی گفت: من زحمات زیادی برای رسیدن به موفقیت و کسب سهمیه المپیک کشیدم و این درحالی است که هم اکنون ماهیانه 350 هزار تومان دستمزد دریافت می کنم که بسیار ناچیز است و از مسئولان تقاضا دارم که نسبت به افزایش حقوقم اقدام کنند.

حکیمی افزود: در حالیکه من ماهیانه 350 هزار تومان دریافت می کنم احمدرضا طالبیان و محسن شادی دیگر ملی پوشان المپیکی کشومان مبالغ قابل توجهی را دریافت می کنند و این در حالیکه با وجود دریافت مبلغی هنگفت آنها طالب افزایش دستمزد خواستند با این شرایط من چه خواسته ای داشته باشم!

وی تصریح کرد: همچنین برای حضور در تمرینات هزینه های زیادی را متقبل می شوم به همین دلیل خواستار افزایش دستمزدم هستم و امیدوارم مسئولان در این باره مساعدت کنند.

*قول پرداخت 10 میلیون پاداش به کجا رسید؟!

وی گفت: در حالیکه پیش از آغاز رقابت های المپیک لندن مسئولان ورزش قول پرداخت پاداش 10 میلیون تومانی را به ورزشکاران المپیکی داده بودند اما تاکنون این وعده عملی نشده است و برخی از رشته ها از جمله قایقرانی به حق خود نرسیده اند.

حکیمی یادآور شد: من شب و روز برای رسیدن به این موفقیت و کسب سهمیه المپیک زحمت کشیدم به همین دلیل از مسئولان توقع دارم که با پرداخت این مبلغ بخشی از زحمات ما را جبران کنند.

وی در خصوص وضعیت تمرینات در استان همدان گفت: با توجه به اینکه از سال آینده مسابقات آسیا و جهانی را در پیش داریم به همین دلیل پس از پایان اردوها در زمان استراحت تمریناتم را درهمدان پیگیری می کنم اما متأسفانه به هیچ وجه در این استان شرایط خوب تمرینی وجود ندارد، من علاقه زیادی به انجام تمرینات آکادمی و رسیدن به شرایط ایده آل دارم اما درصورتیکه وضعیت به همین عنوان باشد تمام زحماتم زیاد می رود.

 قایقران تیم ملی اظهار داشت: من از مسئولان فدراسیون این درخواست را دارم که پس از پایان اردوهای آماده سازی در تهران شرایط را برای حضورم در این استان فراهم کنند تا با در اختیار گذاشتن محل اسکان و تجهیزات تمرینی این امکان را در اختیارم قرار دهند که در زمان استراحت نیز در تهران تمرین کنم چرا که با امکانات نامناسب همدان تنها بدنم دچار افت خواهد شد و با این وضعیت تنها درجا می زنم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط جوی همدان در این فصل سال بسیار سرد است تمرین کردن در سد یخ زده با قایق های سوراخ نه تنها هیچ کمکی به من نمی کند بلکه تمام زحماتم از بین می رود به همین دلیل از مسئولان فدراسیون این انتظار را دارم که فکری به حالم بکنند تا با شرایط بهتری در زمان استراحت تمریناتم را دنبال کنم نه اینکه با وجود علاقه زیاد قایق سوراخ برای انجام تمریناتم در اختیارم قرار دهند./آق
برچسب ها: تمرین ، قایق ، سوراخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار