مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از زرنگی کی روش است که می گوید سطح لیگ ما پایین است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی روش سطح لیگ ما را پایین دانسته و اعلام کرده که هنگام برگزاری لیگ ایران می توان به سینما رفت.

کی روش می داند که امکان لغزش هست و ممکن است که به جام جهانی نرویم و به همین دلیل این حرفها را الان می زند چرا کی روش یک سال قبل این حرفها را نمی زد و همیشه می گفت که به جام جهانی می رویم الان تیم ملی لبه پرتگاه است و اگر خدایی نکرده به جام جهانی صعود نکنیم، می گوید قبلا گفته بودم که سطح فوتبال شما پایین است همه خارجی ها زرنگ هستند و همین کار را می کنند و می گویند هر چه داشتیم، ارائه کردیم اما سطح فوتبال شما همین است این هم از زرنگی کی روش است که می گوید کیفیت لیگ ایران پایین است.

مربی سابق تیم ملی افزود: نمی گویم که سطح فوتبال ما از 10 سال قبل بالاتر است و بارها خودم انتقاد کرده ام که فوتبال ایران خیلی ضعیف شده و قدرت سابق را ندارد اما چرا کی روش یک سال قبل چنین حرفهایی را نمی زد.

الان 2 سال است که کی روش در تیم ملی ما کار می کند و امروز چنین بهانه هایی را می گیرد فوتبال ما روز به روز ضعیف تر می شود چون پدیده نداریم و به جوانها میدان نمی دهند و آینده نگری ندارد خود کی روش هم آینده نگری نداشته و فقط روی صندلی می نشیند و از این شهرستان به آن شهرستان می رود و ژست می گیرد تا بگوید که من کی روش هستم؛ کی روش هستی که هستی، تو برای فوتبال ما چکار کرده ای به نظر من کی روش هیچ قدمی برای فوتبال ما بر نداشته است.

وی در ادامه گفت: تیم ملی با کی روش حتی یک بازی قشنگ هم نداشته است در گذشته با تمام ضعف هایی که داشتیم، به لبنان نباخته بودیم اما این رکورد را هم کی روش شکست و مقابل لبنان شکست خوردیم و مقابل قطر جلوی 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی مساوی کردیم تا حالا چنین چیزهایی در فوتبال ما نبوده اما کی روش این افتخارات را کسب کرده و بازی قشنگی هم از تیم ملی در این مدت ندیده ایم همه حرفهای کی روش بهانه است چون می داند که تیم ملی ایران در لبه پرتگاه قرار دارد و شرایط خوبی ندارد.

ابراهيمي در ادامه گفت: هفته آینده باید در آزادی به مصاف لبنان برویم از نظر عدد و ارقام و ظاهر باید این بازی را ببریم، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم کی روش در این بازی خانگی چکار می کند.
در لبنان که اصلا خوب نبودیم و باید ببینیم در بازی برگشت مقابل تیم درجه 3 آسیا چکار خواهیم کرد.

ابراهیمی در پایان گفت: بعید نیست که در تهران هم مقابل لبنان نتیجه نگیریم که اگر اینجوری شود، فاجعه است و باید برای 5 سال آينده کارهای زیر بنایی انجام دهیم./مح

برچسب ها: سابق ، فوتبال ، سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار