امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال پس از دربی با شرایط خاص تیمش را برای دیدار با پیکان آماده کرده و به نتیجه موردنظرش دست پیدا کرد. آخرین اخبار استقلال را در مورد این بازی و شرایط تیم بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی در حالی تیمش را برای دیدار با پیکان آماده کرد که همچنان از مشکلات این بازی و شرایط این تیم در دربی بحث می شد، اما در نهایت وی با اوضاعی روبرو شد که توانست شرایط را برای تیمش با تغییراتی روبرو سازد و این دیدار را پشت سر بگذارد زیرا استقلال در حالی دربی را به اتمام رساند که اعلام شد این تیم در مقابل پرسپولیس از اوضاع ایده آلی برخور دار نبوده و نتوانسته است با شرایط خوبی این دیدار را پشت سر بگذارد از طرف دیگر اعلام شده است که قرمز ها از این تیم برتر بودند و در پایان نیز انتقادات زیادی از استقلال شد اما در نهایت آبی ها برای رهایی از این وضعیت برای بازی با پیکان آماده شدند و این دیدار برای آنها از اهمیت ویژه برخوردار بود.

اما در نهایت قلعه نوعی اعلام کرد که تیمش را طوری روانه این بازی می کند که همه چیز ایده آل باشد و حرف و حدیثی برای وی و استقلال ایجاد نشود و این اتفاق نیز رخ داد زیرا آبی ها در حالی به مصاف پیکان رفتند که روحیه ایده آلی نداشتند و قلعه نوعی با انتقادات بسیار زیادی روبرو شد و قصد داشت اعاده حیثیت کند.


**انتقاد قلعه نوعي از منتقدان؛ دهانها بسته شد!

گفتنی است، بازی دربی با انتقادات زیادی روبرو شد و حتی استقلالی ها به وی خرده گرفتند که سرمربی استقلال تیمی بدون برنامه هجومی را روانه مسابقه کرده است تا با شرایط ایده آل بتواند یک امتیاز را کسب کرده و دربی را به اتمام برساند این مسائل باعث ناراحتی و دلخوری قلعه نوعی شد و این موضوع عامل این شد که سر مربی استقلالی ها اعلام کند برای اینکه به اعضای سابق این تیم اثبات کند شرایط به چه گونه ای است و اوضاع چطور پیش می رود و استقلال می تواند با اوضاعی ایده آل روبرو شده و حریفان خود را شکست دهد برنامه ریزی های لازم را برای شکست حریف خود انجام می دهد و این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم استقلال پس از پایان بازی به دستیارانش اعلام کرد این بازی برای وی در حد و اندازه های دربی با اهمیت بود و اعضای تیم استقلال باید در دیدار با پیکان طوری بازی کرده و چنان عملکردی ارائه دادند که اتفاقات دربی به فراموشی سپرده شود.

این اتفاق که رخ داده و وی موضع گیری اش را نسبت به مخالفان خود اعلام کرد و مدعی شد که آنها دیگر از این پس حرف نمی زنند زیرا استقلال سه گل به ثمر رسانده و همچنان صدر نشین است.


** بائو برای جریمه نقدی عذرخواهی کرد

هافبک تیم استقلال با انتقاد شدید عدم حضور در ترکیب و فهرست تیم استقلال در دربی شرایط را به ضرر خود تغییر داد اما این اتفاق در حالی است که وی اعلام کرده هیچ گاه به قلعه نوعی معترض نمی شود و برای وی احترام خاصی قائل است.

بر اساس این گزارش، میثم بائو هافبک تیم استقلال در دربی نتوانست آبی ها را همراهی کند این بازیکن در فهرست 18 نفره نیز قرار نگرفت و این موضوع باعث شده وی اعتراض خود را ارائه کرده و حتی مدعی شود که برخی نفرات مستحق حضور در ترکیب تیم و فهرست 18 نفره نبودند اما این موضوع پس از گذشت چند روز از دربی و تب و تاب این بازی مورد بررسی قرار گرفت و امیر قلعه نوعی نیز اعلام کرد با شاکیان و معترضان برخورد جدی انجام می دهد و از این لحاظ با مشکلی روبرو شده است که قصد دارد آن را به صورت جدی پیگیری کند.

این مسئله باعث شد که هافبک استقلال در این خصوص به صورت جدی اقداماتی را انجام دهد و مدعی شود که هیچ گاه علاقه ای به اعتراض و حرف و حدیث نداشته و هیچ گاه چنین اقدامی را انجام نداده است.

وی اعلام کرد که عذرخواهی می کند، اما حرفی را در این خصوص عنوان نکرده که باعث دلخوری و حتی جریمه وی شود زیرا این بازیکن مشکلی در تیم ندارد./مح

برچسب ها: استقلال ، بازی ، ایده آل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار