در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم ابومسلم مشهد دیدار سخت و سنگینی در هفته هجدهم پیش رو دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور، عصر امروز، پنجشنبه دوازدهم بهمن تیمهای ابومسلم مشهد و مس سرچشمه کرمان به مصاف هم میروند.

این دیدار از ساعت 14 در استادیوم ثامن الائمه مشهد و به میزبانی تیم ابومسلم انجام میشود و از حساسیت بالایی برای مشکی‌پوشان برخوردار است.

تیم ابومسلم مشهد که با نتایج دیدارهای گذشته شانس لیگ برتری شدن خود را تا حدود زیادی از دست داده است، امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار 6 امتیازی، مجددا هواداران خود را برای لیگ برتری شدن امیدوار نگه دارد.

تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور هفته گذشته نیز در یک بازی خارج از خانه برابر تیم شهرداری اراک به پیروزی رسیده بود.

هم اکنوندر جدول ردهبندی گروه اول مسابقات لیگ دسته اول، تیم ابومسلم مشهد با کسب 25 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و میتواند با پیروزی در این دیدار خانگی فاصله خود را با تیمهای مدعی کاهش دهد.

همچنین حضور هواداران این تیم برای حمایت همه جانبه در برابر مس سرچشمه کرمان ضروری به نظر میرسد.

تیم مس سرچشمه کرمان نیز که در فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور نیز حضور داشت، هم‌اکنون در جدول رده‏بندی از وضعیت مناسبتری نسبت به تیم ابومسلم برخوردار است و با کسب 30 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است/س


برچسب ها: لیگ ، دسته ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.