معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به مناسبت بزرگداشت 22 بهمن و دهه فجر انقلاب تمامی ایستگاه ها به پرچم جمهوری اسلام در ورودی ایستگاه مزین خواهند شد.

مرتضی جعفر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تمامی ایستگاه ها به پرچم ها و ریسه های رنگی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی مزین شده و داخل واگنها و ایستگاهها با نصب لمنیت و بنر با محتوای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فضا سازس خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه در نگاه گذرهای موجود در ایستگاهها تصاویری به  همراه نوشتار مرتبط با ایام دهه فجر نصب خواهد شد افزود: به اهتراز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی در ورودی ایستگاه ها و نیز نور پردازی از دیگر برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است. 
جعفر پور گفت: بخشی فتو کلیپ از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز فتو کلیپ حضور مردم در راهپیمایی ها از ابتدا انقلاب تاکنون بر روی ال سی دی واگن ها از دیگر برنامه هایی شرکت بهره برداری در این ایام است. 
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس از دستاوردهای شهرداری و مترو تهران در ایستگاه ولی عصر (عج) و نمایشگاه پوستر انقلاب اسلامی در ایستگاههای مصلی شهید بهشتی انقلاب اسلامی، میرداماد و توحید در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: جشن بزرگ انقلاب و پخش آن همزمان با رادیو جوان و شبکه سوم سیما در ایستگاه امام خمینی(ره) و ایستگاه تجریش را جمله برنامه های پر از نشاطی است که در جهت آشنایی جوانان با ارمان های انقلاب در ایام مبارک فجر برگزار خواهد شد./ف
برچسب ها: اهتراز ، پرچم ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار