سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: تاکنون بیش از 100 تن برنج در این شهرستان و در راستای رفع مشکلات اخیر شهروندان توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ عبدالامیر ربیهاوی در خرمشهر اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و رفع مشکلات اخیر برنج در سطح شهرستان اقدام به توزیع برنج وارداتی به نرخ مصوب شده است.

وی افزود: برنج‌های توزیع شده در قالب پنج مرحله به بازار خرمشهر وارد در بین واحدهای صنفی توزیع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر ادامه داد: در هر مرحله 23 تن وارد شده و در مجموع بیش از 115 تن برنج در این مدت در بازار شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات در راستای پاسخ به نیاز شهروندان و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد با توجه به مشکلات اخیر در زمینه توزیع برنج صورت گرفته است.

ربیهاوی اضافه کرد: علاوه بر این و در صورت نیاز محموله‌های جدید نیز وارد تا در سطح بازار و در بین شهروندان توزیع شود.

روی خاطرنشان‌ کرد: همچنین نظارت‌های لازم برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد سودجو در بازار توسط بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم تا برنج را به مقدار نیاز خود خریداری کرده و از خرید و انبار برنج خودداری کنند.

وی در پایان گفت: همکاری مردم با اداراه صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ما را در تحقق اهداف خود در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها یاری کنند./ع
برچسب ها: برنج ، توزیع ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.