نماد بانک الکترونیکی آرین بر اساس مصوبه هیئت پذیرش فرابورس از فهرست شرکت‌های بازار دوم فرابورس حذف و معاملات آن از این پس در بازار پایه دنبال می‌شود.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛با توجه به مسائل مختلفی که در زمینه بانک الکترونیکی آرین وجود داشت، در حال حاضر بر اساس مضوبه چهل و پنجمین جلسه هیئت پذیرش فرابورس، نماد این شرکت از فهرست نرخ‌های بازار دوم فرابورس حذف شده است.
 بر این اساس، طبق ماده ۵۳ دستور العمل پذیرش ، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس، معاملات بانک الکترونیکی آرین از این پس در بازار انجام می شود.

مجوز ثبت نخستین بانک الکترونیکی ایران "آرین" پس از طی تمامی مراحل قانونی در سال ۸۹ صادر شد. لغو مجوز بانک الکترونیکی آرین در اسفند سال گذشته، سهامداران این بانک را که از ۱۱ آبان ۹۰ شاهد توقف نماد معاملاتی در فرابورس بودند، با چالش روبرو کرد.

بانک آرین درخواست خود را برای تاسیس اولین بانک الکترونیکی کشور در سال ۸۷ به بانک مرکزی ارائه کرد و پس از حدود یکسال و نیم از تقاضای اولیه و پذیره‌نویسی عام از طریق سیستم بانکی و فرابورس بانک الکترونیکی آرین با سرمایه تعیین شده ۷۰۰ میلیارد ریال و مجوز بانک مرکزی، در فروردین ماه ۹۰ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.
برچسب ها: بانک ، الکترونیک ، اوراق ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار