رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دهه فجر را نماد افتخار و سربلندی ملت ایران برشمرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، دکتر علی رضایی در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر دهه فجر را یادآور رشادت پایداری و سربلندی ملت ایران در مبارزه با طاغوت و رژیم ستم شاهی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این دهه با تنوع بخشی به برنامه ها تأکید کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر ارزشهای اسلامی و فرهنگی است و اساتید و دانشجویان در تداوم این راه و ترویج ارزشهای والای اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

رئیس شورای فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: باید با راهکارهای مناسب و متناسب با سلایق جوانان بخصوص دانشجویان اهداف والای انقلاب اسلامی را به نسل بعد از انقلاب تشریح و تبیین نمائیم.

این مقام مسئول بااشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در خارج از کشور برای سست کردن اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جوانان با ترویج فرهنگ غربی افزود: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، پاسخ به شبهات، جلسات پرسش و پاسخ، نشست هم اندیشی و بهره مندی از اساتید فرهیخته در طول ایام اله دهه فجر می تواند فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در بین دانشجویان باشد.

دکتر رضایی دراین جلسه اظهار امیدواری کرد با همکاری نهادهای فرهنگی فعال در دانشگاه بخصوص دفتر فرهنگ اسلامی، روابط عمومی و تشکل ها فعال بسیج شاهد اجرای برنامه مختلف فرهنگ، ورزشی و مذهبی در طول این دهه باشیم.

رئیس شورای فرهنگی واحد اهر تأکید کرد، شورای فرهنگی با برنامه ریزی مناسب علاوه بر برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در داخل دانشگاه حضور پر رنگ در خارج دانشگاه و برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان داشته باشد.

وی، در پایان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برحضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راهپیمایی مردمی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: دانشگاهیان این شهرستان همگام و همراه با مردم ولایت مدار شهرستان اهر دراین راهپیمایی نیز حضور حماسی خواهند داشت. /س

 

برچسب ها: دهه ، فجر ، نماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.