وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز مدرسه کانون حرکت انقلاب در کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که صبح امروز در دبستان شاهد کوثر منطقه 19 برگزار شد گفت: انتخاب این مدرسه در این منطقه به این دلیل است که مردم منطقه سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند.

وی ادامه داد: این انقلاب برای این که امروز به اینجا رسیده شهیدان زیادی تقدیم کرده است.

حاجي بابايي افزود: به دلیل اینکه امسال برای نخستین بار کلاس ششم ابتدایی را داشتیم و دوره ابتدایی از تاثیرگذارترین دوران هاست این دبستان را انتخاب کردیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 34 سال قبل ایران با رهبری امام (ره) این انقلاب را به موفقیت رساندند و بر اساس آن رژیم طاغوتی وابسته به آمریکا و کشورهای غربی را ساقط کردند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولین نظام با رای مردم انتخاب می شوند افزود: بر اساس آموزه های دینی و اهل بین این کشور اداره می شود و به دنبال این تصمیم تا ارزش های اسلامی در کشور حاکم باشد چرا که برای این نظام موفق از سال 57 تا امروز مردم تلاش های بسیاری کشیده اند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز برخی کشورهای دنیا با ما مخالف می کنند و دلیلش این است که ما خواهان کشوری مستقل و آزاد هستیم.

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: امروز 100 دانش اموزان می توانند درس بخوانند و در دنیا سرافراز باشند همه این ها مدیون رهبری امام و خون شهیدان هستند چرا که در طول تاریخ ملتی به مقاومت ایران وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آماده سازی می شود گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا دانش آموزان در نزدیک ترین محل به خانه خود به مدرسه بروند./ز

برچسب ها: شهیدان ، مردم ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار