واکنش دانشجويان به ادعاي برخي کانديداهاي رياست جمهوري مبني بر توصيه رهبري براي حضور در انتخابات، بررسي نقش نظارتي مجلس بر بانک مرکزي و حضور اعضاي تحکيم وحدت در کميته داوري "جشنواره فيلم فجر" مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:


فضای حاکم بر جلسات آزادفکری چگونه بوده است؟
فضای فعلی کرسی‌های آزاداندیشی در کشور نشان می‌دهد که اکثر کرسی‌ها بدون جنجال و هیاهو برگزار شده و می‌توان آینده خوبی را برای فضای دانشجویی کشور متصور بود.

صادقي: حضور اعضاي تحکيم وحدت در کميته داوري جشنواره فيلم فجر
دبير کمسيون فرهنگي دفتر تحکيم وحدت از حضور اعضاي اين دفتر در کميته دانشجويي داوري فيلم فجر خبرداد و گفت: نظرات جنبش دانشجويي مي‌تواند در بهبود وضعيت فرهنگي کشور در سينما موثر باشد.

رضايتي: جريان‌هاي سياسي بهتر است به دنبال اثبات خود باشند
دبير کل اتحاديه اسلامي دانشجويان مستقل گفت: جريان‌هاي سياسي براي رسيدن به اهدافشان، به جاي مايه گذاشتن از رهبري بهتر است در جهت اثبات خودشان به ايفاي نقش بپردازند.

حسيني: سوء‌استفاده برخي از نامزدهاي رياست‌جمهوري از نام رهبري در عرصه انتخابات
مسئول کميسيون حوزه و دانشگاه دفتر تحکيم وحدت گفت: نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بهتر است به جاي مطرح کردن ادعاهايي مبني بر توصیه مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات، به تبيين برنامه‌‌هاي اقتصادي خود براي کشور بپردازند.

مدير تشکل‌هاي اسلامي دانشگاه آزاد: اجازه ورود جریان‌های انحرافی به دانشگاه را نخواهيم داد
مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از تمام کسانی که بخواهند انحرافی را در ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد کنند تبری خواهد جست.

پهلوان: تحقيق‌ و تفحص مجلس از بانک مرکزي امري مثبت است
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تحقيق و تفحص مجلس از بانک مرکزي کار مثبتي است که بايد زودتر از اينها صورت مي‌گرفت.

قبادی: تقویت نظارت مجلس از بروز تخلفات اقتصادی جلوگیری مي‌کند
مسئول بسیج دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه تقویت بعد نظارتی مجلس از بروز تخلفات اقتصادی جلوگیری خواهد کرد، گفت: تحقیق و تفحص از پرونده‌های تخلف‌ اقتصادی می‌تواند عملکرد اخلال‌گران را محدود کرده و از سویی موجب آرامش در کشور می‌شود.

عبدی: نظارت مجلس بر دستگاه‌هاي اجرايي خواست واقعی مردم است
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران گفت: نظارت صحيح و قانون‌گذاری کارشناسانه خواست واقعی مردم از مجلس شورای اسلامی است و اگر چنانچه نظارت به شکل صحیح صورت گیرد از خلاف و گریز از قانون جلوگیری مي‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار