امسال سال خوبي را در سينما تجربه كردم چرا که تاثير نامزدي نقش مکمل مرد در جشنواره فجر سال گذشته اين بود كه تلاش و انگيزه‌ام براي كار كردن بيشتر شود و روز به روز به فكر كارهاي بهتر باشم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، ساعد سهيلي بازيگر سینماشرایط جشنواره فجر امسال را مثبت ارزیابی کرد.   
سهیلی که امسال با دو فیلم در جشنواره حضور دارد و در دوره پیشین جشنواره برای فیلم «گشت ارشاد» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، درباره كانديدا شدنش در جشنواره سال گذشته براي فيلم «گشت ارشاد» و تاثير آن روي فعاليت يك سال اخيرش افزود: تاثيرش از پيشنهادهايي است كه بعد از جشنواره به من شد و فيلمسازاني كه به كارهايشان علاقه داشتم، با من تماس گرفتند و پيشنهاد كار مي‌دادند.  
بازیگر فیلم سينمايي «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» افزود: امسال سال خوبي را در سينما تجربه كردم ولي تاثير مهمي كه نامزدي نقش مکمل مرد در جشنواره فجر سال گذشته روي من گذاشت اين بود كه باعث شد تلاش و انگيزه‌ام براي كار كردن بيشتر شود و روز به روز به فكر كارهاي بهتر باشم.  
وي درباره اين فيلم و حضورش در جشنواره فيلم فجر گفت: من دوست ندارم تحت هر شرايطي بازي كنم و يك ويتريني از فيلم‌هايم در جشنواره باشد ولي فيلم دكتر كريمي شرايط خوبي داشت، از جمله فيلمنامه جذاب، انتخاب بازيگران خوب و كارگرداني كه شخصيت خيلي خوبي در برخورد اول با من داشت كه بعد منجر به همكاري شد.  
وي درپايان اظهار كرد: اميدوارم امسال جشنواره به لحاظ كيفيت فيلم‌ها و برگزاري، جشنواره خوبي باشد. /ص
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار