سر‌مربي تيم واليبال کاله آمل گفت: متأسفانه هنوز مصدومان تيم کاله به وضعيت ايده‌ال نرسيده‌اند.

بهروز عطايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پت کويچ پاسور بلغار تيم و شهرام محمودي به تازگي دوران مصدوميت خود را به پايان رسانده و تمريناتشان را با تيم آغاز کرده‌‍‌اند اين مصدوميت‌ها نظم و برنامه‌ريزي تيمي‌ ما را دچار اختلال کرد و روي کار گروهي ما تأثير منفي گذاشت.

سر‌مربي تيم واليبال کاله آمل تصريح کرد: با وجود آسيب ديدگي‌هاي موجود در ميان بازيکنان تيم اما خود را با اين شرايط تطبيق داده‌ايم چون نمي‌توانيم روي اين قضيه تأثيرگذار باشيم.

وي گفت: امتياز چهار بازي اخير ليگ براي ما از اهميت به سزايي برخوردار است بايد با آمادگي بالاتر و تمام قوا اين بازيها را پشت سر بگذاريم در اين هفته ما مقابل بندرعباس بازي سختي را پيش روي داريم.

عطايي تصريح کرد: بندرعباس از تيمهاي خوب و جوان ليگ امسال محسوب مي شود در هفته اخير آنها موفق به کسب نتايج قابل قبول نشده‌اند ولي از شرايط خوبي برخوردار بوده و به دنبال جبران هستند به همين دليل از تمام توانايي‌هاي خود براي گرفتن امتياز استفاده مي‌کنند.

سرمربي تيم واليبال کاله آمل در ادامه اظهار داشت: هفت تيم بالاي جدول رده‌بندي مسابقات ليگ داراي رقابت‌هاي سخت و سنگيني هستند هر تيمي که در طول مسابقات اخير دچار اشتباه و مشکل شود به طور قطع صعود به پلي‌اف را از دست خواهد داد./مح

برچسب ها: عطایی ، والیبال ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار