اعضای تیم استقلال در خصوص حضور رحمتی در ترکیب تیم ملی و بازگشت به اردوی تیم ملی ایران تلاش کردند، اما در این خصوص به نتایج قابل توجهی دست پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال، که با شرایط خاص رو برو شده است قصد بازگشت  به تیم ملی را ندارد.

 
این دروازه بان با پیشنهادحضور در تیم ملی و بازگشت روبرو شده است، اما رحمتی مدعی است که چنین تصمیمی ندارد و نمی خواهد در این خصوص اقدامی را انجام دهد زیرا وی از شرایط ایجاد شده و حرف وحدیثهایی که در موردش مطرح استا ناراضی است.

گویا این پیشنهاد از سوی برخی مسئولان در فدراسیون اعلام شده است، اما استقلالی ها خواستار بررسی آن هستند و مدعی شدند که سعی دارند، رحمتی را راضی کنند تا وی با شرایط ایده آل بتواند تیم ملی راه همراهی کند،
 
*آکادمی استقلال مشکل ساز شد

 اعضای حاضر در آکادمی تیم استقلال مدعی شدند که مشکلاتی در این آکادمی ایجاد شده است که مسئولان باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و به آن رسیدگی کنند.

 
براساس این گزارش، اعضای مسئول تیم استقلال در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و قرار بر این است که شرایط طوری پیش برود که مسئولان تیم استقلال اقداماتی را در این خصوص انجام دهند و رسیدگی های لازم را داشته باشند. از طرفی اعلام شده است که مشکلات این آکادمی مورد بررسی است.

همچنین فتح اله زاده در این مورد از علی لطیفی دعوت کرده است که وی را همراهی کرده و توضیحاتی را ارائه کنند.

 
*بیانیه رویانیان علیه استقلالی ها

 رویانیان در خصوص مسائلی که مطرح شده است و بحثهایی که در خصوص بازیکنان استقلال و پرسپولیس انجام شده است، عنوان کرده که قرار است مطالب را عنوان کند، امادر نهایت مشکلاتی که بین اعضای تیم استقلال و پرسپولیس ایجاد شده است برای این دو تیم دردسرساز شده و رویانیان به این موضوع بصورت جدی تری می نگرد.

 
براساس این گزارش، شرایط طوری است که رویانیان و فتح اله زاده در خصوص شرایط خود بحث می کنند و علیه یکدیگر مطالبی را عنوان کردند که برای این دو تیم مشکل ساز شده است به همین دلیل قرار است رویانیان علیه آبی ها اقداماتی را انجام دهدو اعلام شده است که وی قصد دارد بیانیه ای را صادر کند، و در خصوص شرایط تیم خود و استقلال اقداماتی را انجام دهد که برای تیم خود و اعضای تیمش نوعی دفاع است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار