در حال حاضر یکی از اصلی ترین مشکلات خانواده شنا عدم برگزاری مجمع انتخاباتی است به طوریکه در حال حاضر 8 ماه از سرپرستی برانوش نیک بین می گذرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  پس از تغییرات بوجود آمده در چند فدراسیون، شنا نیز با رفتن جعفری و آمدن نیک بین دچار تغییراتی شد که جامعه شنا را به نوعی شوکه  کرد چرا که با رفتن وحید مرادی و آیت الهی آنها این انتظار را نداشتند که با گذشت چند ماه از سرپرستی جعفری این بار نیز تغییراتی در فدراسیون صورت گیرد.

 با توجه به اینکه در مدت دو سال  اهالی شنا شاهد تغییرات زیادی در راس مدیریتی  بودند این بی برنامگی به مذاق مجامع بین المللی نیز خوشش نیامد و باعث شد تا بحث تعلیق مطرح شود و اکثر اعزام ملی پوشان  لغو شود تا آنها از این بابت ضربه بزرگی بخورند.

این اتفاقات باعث شد تا فدراسیون شنا ناخواسته در شرایطی قرار گیرد که در حال حاضر با مشکلات زیادی روبرو شود.

این گزارش حاکی است: علی رغم از دست دادن فرصت حضور در مسابقات مختلف برنامه های رشته های فعال در فدراسیون به خوبی پیش نمی رود به طوریکه ملی پوشان از انگیزه کافی برخوردار نیستند.

درحال حاضر 5 رشته زیر نظر فدراسیون شنای کشورمان فعالیت می کنند که متاسفانه به دلیل شرایط پیش آمده ورزشکاران در بلاتکلیفی به سر می برند و این درحالی است که با گذشت 8 ماه از سرپرستی برانوش نیک بین در فدراسیون تاکنون مجمع انتخاباتی برگزار نشده و درحالی که طبق قانون مدت زمان سرپرستی در راس ورزش ،‌ورزش تنها شش ماه است  و امر نشان می دهد که باید هر چه زودتر مجمع انتخاباتی برگزار شود.

بسیاری از افراد حاضر در فدراسیون معتقدند  تا زمانیکه تکلیف ریاست فدراسیون مشخص نشود وضع به همین شکل باقی خواهد ماند به همین دلیل باید هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
 
بحث تعلیق فدراسیون و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی باعث شده تا ورزشکاران و اهالی شنا با مشکلات زیادی روبرو شوند به طوریکه برنامه ها آن طور که مد نظر آنها است پیش نمی رود به همین دلیل این سوال پیش می آید  که چرا با وجود پایان سرپرستی نیک بین مسئولان ورزش اقداماتی در خصوص برگزاری این مسابقات انجام نمی دهند تا تکلیف اهالی این رشته مشخص شود!

تا زمانیکه مجمع انتخاباتی برگزار نشود نمی توان امیدوار بود که این مشکلات برطرف شود و باید دید که در این مدت مسئولان به فکر برگزاری این جلسه سرنوشت ساز خواهند بود یا خیر!

امیدواریم  تا زمانیکه ورزشکاران به فکر خداحافظی از رشته های فعال در فدراسیون  نیافتادند مسئولان ورزش مجمع انتخاباتی را برگزار کنند تا آنها تکلیف خود را بدانند./آق
برچسب ها: در ، حال ، حاضر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار