استاندار سمنان در جشنواره برترین های اوقات فراغت استان سمنان حضور پیدا کرد و گفت: بی‌اعتمادی به جوانان باعث طرد شدن و ایجاد معضلات و مشکلات اجتماعی برای قشر جوان جامعه می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عباس رهی بر لزوم وجود فرهنگ گفت وگو درون خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: اگر جوان و نوجوان در خانه نتواند حرف خود را بزند به سمت دوستان ناباب و نااهل سوق پیدا می کند.
 
رهی با بیان اینکه مسوولین و خانواده‌ها جوانان را در انتخاب سرنوشت خود آزاد بگذارند، خاطر نشان کرد: خدمت به جوانان خدمت به بهترین بندگان خدا است.
وی با تاکید بر اینکه اوقات فراغت اوقات اضافه نیست، تصریح کرد: تمام لحظه‌های عمر انسان هدفدار است و هیچ لحظه‌ای نباید فارغ از ادای تکلیف برای انسان تلف شود.
وی افزود: در سیستم آموزشی کشور نیز باید انعطاف وجود داشته باشد تا جوانان آزادی بیشتری داشته باشند و به سمت علاقه واقعی خود کشیده شوند و تنها با این شیوه است که استعدادها شکوفا می شود.

استاندار سمنان بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت به خصوص برای جوانان تاکید کرد و گفت: اوقات فراغت باید بهترین اوقات باشد.

جشنواره برترین‌های اوقات فراغت استان سمنان با حضور استاندارسمنان ، مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل، مسوولین و جوانان استان سمنان برگزار شد و در آن از دستگاه‌های اجرایی، سازمانهای مردم نهاد، کارشناسان، مراکز، ایده‌ها و پایگاه‌های فعال اجرا کننده برنامه‌های اوقات فراغت در این استان تجلیل شد.

برچسب ها: سمنان ، استاندار ، رهی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار