نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها تا پایان سال جاری اجرا نخواهد شد اما برای سال آتی اجرای فاز دوم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از نشست بصیرت و ایثار که صبح امروز با حضور سردار کوثری برگزار شد، نماینده مردم تهران در صحبت هایش در خصوص ارجای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: تیم اقتصادی از اوایل سال جاری برای رفع مشکلات اقتصادی تشکیل شد و در نشست اخیر که مقام معظم رهبری به دولت و مجلس داشتند تاکید شد تا در شب عید عنایتی به طبقات پایین تر جامعه که توانایی کمتری برای خرید دارند انجام شود.

وی ادامه داد: مقرر شد تا این کمک به 7 دهک پایین جامعه داده شود چرا که قشرهای متوسط و بالای مردم می توانند در وضعیت موجود زندگی را دنبال کنند اما برای دهک های پایین زندگی در این شرایط بسیار سخت است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص قاچاق سوخت به کشورهای همسایه اظهار داشت: محور زاهدان به زابل و سلماس و حتی در خلیج فارس سوخت در قالب گالن های 20 لیتری  40 لیتری از کشور خارج می شد که همین موضوع باعث شد تا اجرای هدفمند سازی یارانه ها قوت بگیرد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها موفق بود یا خیر، گفت: فاز اول هدفمندی یارانه ها موفق بود تا جایی که قیمت دلار یک هزار و 126 تومان بود و به 2 هزار و 500 تومان یا 3 هزار تومان نرسیده بود.
گفتنی است: سردار کوثری در پایان سخنانش به توانایی مردم ایران در دستیابی به موفقیت های بزرگ و دستیابی به فناوری های نوین نیز اشاره کرد./فا
برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ها ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار