رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش‌های اخیر رئیس شورای شهر اردبیل بازرسی استان اردبیل باید پاسخگوی تخلفات رخ داده باشد و در این زمینه به شفاف‌سازی و بیان حقایق روی آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن افزود: به دنبال گزارش‌های مکرری که از اقدامات غیر‌قانونی بازرسی اردبیل داشتیم صحبت‌هایی را با رئیس سازمان بازرسی در تهران انجام دادیم و خواستار برکناری کرمی مدیرکل بازرسی استان اردبیل شدیم که نظر رئیس سازمان نیز مثبت بوده و اگر اتفاقی خاص رخ ندهد به زودی تغییر مدیریت در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: البته کرمی باید در صورت بروز تخلف و صحت داشتن مسائل مطرح شده در مراجع قضایی پاسخگوی تضییع حق و حقوق بیت‌المال باشد که در این زمینه تمام نمایندگان پیگیر موضوع هستند و خود سازمان بازرسی نیز با حساسیت وارد گود شده تا بتواند مسائل را از زوایای مختلف پیگیری کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چنین مجمع نظارتی به جای آنکه خود قوت قلبی برای سلامت دستگاه‌های دیگر باشد، اگر دچار تزلزل در بحث نظارتی و تضییع حقوق بیت‌المال شود باید پاسخگو بوده و حقایق را به اطلاع و آگاهی مردم برسان/س 

برچسب ها: اردبیل ، تغییر ، در ، مدیریت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.