سند راهبردی مدیریت شهری قم هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، شهر دار قم با اشاره به اینکه شهر قم برای ادامه مسیر نیاز مبرم به یک چشم انداز و سند راهبردی جامع دارد، تصریح کرد: شهرداری قم برای تحقق این امر قدم در این عرصه گذاشت و سند راهبردی مدیریت شهری قم را تدوین کرده است.

دلبری با بیان اینکه در تدوین این سند راهبردی از منویات رهبری استفاده شد افزود: در تمام عرصه‌های مدیریت شهری، صحبت‌های رهبر معظم انقلاب به عنوان رهنمود برای شهرداری قم استفاده شده و سند راهبردی شهرداری قم بر اساس این رهنمودها تنظیم شده است.

شهردار قم با اشاره به وجود ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی و کارکردهای شهر قم افزود: افزایش بهداشت و رفاه مردم قم و توجه به سیمای این شهر از مطالبات رهبر انقلاب از مجموعه مدیریت شهری قم است که تلاش کرده‌ایم به این موضوع توجه ویژه نشان دهیم.

وی با بیان اینکه پس از تدوین ، سند راهبردی مدیریت شهری برای علما و فضلای قم فرستاده شد افزود: تصویب و ابلاغ سند راهبردی شهرداری قم از مصوبات مهم شورای اسلامی شهر قم است که نقشه راه شهرداری، اولویت‌ها و مسایل مهم آن را مشخص و تبیین می‌کند.

رونمایی از سند راهبردی مدیریت شهری قم روز چهارشنبه از ساعت10 تا 12 در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام می‌شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.