مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: دربی 76 یکی از کسل کننده ترین دربی های چند سال اخیر بود.

محسن خلیلی مهاجم صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دربی 76 یکی از کسل کننده ترین دربی های چند سال اخیر بود و دلیل اصلی هم این بود که نیمکت استقلال و پرسپولیس دوست نداشتند ببازند و قبل از بازی دنبال یک امتیاز بودند. مصاحبه های قبل از بازی هم که می گفتند برای برد به میدان می رویم الکی بود و واقعیت نداشت.

موضوع اصلی که روی نیمکت 2 تیم و در زمین مشهود بود، ترس از باخت بود که در تعویض ها هم این مسئله را کاملا مشاهده کردیم.

البته این نتیجه به نفع استقلال بود تا پرسپولیس و به همین دلیل استقلال منطقی تر تعویض کرد چون یک امتیاز آنها را به صدر جدول می رساند اما کمکی به پرسپولیس نمی کرد.

وی با اشاره به شرایط خودش در صبای قم گفت: در نیم فصل به صورت ناگهانی اجازه تمرین به من ندادند و گفتند که مرفاوی مرا در لیست مازاد تیم قرار داده است که این مسئله برای خودم و خیلی ها عجیب بود چرا که اصلا مرا بازی نداده بودند تا ببینند خوب هستم و یا بد و اصلا نگفتند که چه مشکلی دارم و فقط به خاطر عقیده شخصی سر مربی تیم از صبای قم کنار گذاشته شدم.

من مشکلی با باشگاه صبای قم و مسئولین نداشتم

وی تصریح کرد: در نیم فصل چند پیشنهاد از تیم های شهرستانی داشتم اما چون تازه متأهل شدم عذرخواهی کردم و دوست داشتم در تهران باشم تا به کارهای شخصی ام برسم. من سال بعد هم با صبا قرارداد دارم و فعلا به صورت انفرادی تمرین می کنم و صبر می کنم تا شرایط چطور پیش می رود.

وی گفت: من با مدیر عامل صبای قم صحبت کردم و هیچ مشکلی با مدیران باشگاه ندارم و آنها هم گفتند که نظر سر مربی است. به هر حال به صورت انفرادی تمرین می کنم تا بدنم آماده باشد و ببینم که در آینده چه اتفاقاتی می افتد.

وی افزود: دوری از فوتبال خیلی سخت است اما می شود گفت که هم اتفاقات فوتبال هم نامهربانی فوتبالی و هم بی معرفتی یک سری معدود از فوتبالی است.

وی گفت: زمانی که بازیکن سایپا بودم، مرفاوی سر مربی استقلال بود که رفت و برگشت به آنها گل زدم و شادی های پس از گلم هم خاص بود. خیلی ها به من گفته اند که کنار گذاشتن من از صبا به خاطر آن گل ها و شادی های پس از گلم مقابل استقلال بود این مسائل در مورد جدایی من از صبای قم شایعه است و الان هم می شنوم اما نمی توانم قبول کنم که به خاطر خصومت شخصی مرا کنار گذاشته باشند چون کسی که چنین کاری کند، نباید زندگی کند و باید با بچه ها بازی کند. در ذهنم نمی گنجد که مرفاوی به خاطر گل های من با پیراهن سایپا به استقلال چنین تصمیماتی در مورد من بگوید.

خلیلی گفت: باز هم می گویم که جدایی من از صبای قم منطقی نبود و می توانستند یک فرصت به من بدهند و بعد مرا کنار بگذارند در شرایطی که همه بازیکنان محک خورده بودند و من کمترین فرصت بازی را داشتم منطقی نبود که مرا کنار بگذارند./آق

برچسب ها: نیمکت ، دربی ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار