رئیس کمیته اجرایی مسابقات هندبال گفت: زمانی که تیمی از گوران رقابت های لیگ خارج می شود حریفان دیگر ضربه می بینند برای همین فدراسیون باید ضمانت اجرايی بیشتری بگیرد.

علی حیات پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، متاسفانه برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر هندبال شاهد حذف تیمی از این رقابتها بودیم و این کار باعث می شود که تیم های دیگر حاضر در این مسابقات ضربه ببینند برای همین فدراسیون از این موارد در سال های آینده باید ضمانت اجرائی بیشتری بگیرد.

رئیس کمیته اجرائی مسابقات هندبال تصریح کرد: اما در آغاز فصل از برخی تیم ها ورودی و چک تضمینی می گیریم و از بعضی دیگر نمی گیریم که به دلیل خدمت و سابقه آن در این رقابت ها می باشد.

حیات پور در ادامه گفت: خروج شهردار ارومیه از مسابقات لیگ برتر مایه تأسف است و مایه ناراحتی است با وجود اینکه به این تیم 3 نوبت فرصت دادیم تا مقابل سپاهان قرار گیرد اما آنها امتحان داشتن بازیکنان خود را مطرح کردند در اینجا می خواهم این سئوال را بپرسم که آیا تیم های دیگر لیگ دانشجو ندارند و با این معضل دست و پنجه نرم می کنند به نظر باید از نماینده آذربایجان غربی به خاطر این اتفاقات خسارت گرفت.

وی عنوان کرد: رقابت های لیگ برتر آقایان این هفته نیز پیگیری می شود و تیم ها طی دو روز 13-12 بهمن به مصاف هم می روند.

حیات پور گفت: در اولین روز از هفته چهاردهم که روز پنجشنبه 12 بهمن است تیم کاسپین قزوین میزبان ثامن الحجج سبزوار است و ستاره فروغ کرمان از فولاد مبارکه پذیرایی خواهد کرد.

وی اشاره کرد: و در دومین روز این رقابت ها که روز جمعه 13 بهمن می باشد شهرداری تبریز میهمان هپکوی اراک است و مس کرمان رو در روی ثامن مشهد می ایستد و در نهایت دیدار شهرداری ارومیه و نیروی زمینی به دلیل اخراج نماینده آذربایجان غربی از لیگ برگزار نمی شود و نماینده تهران استراحت خواهد کرد.

حیات پور گفت: هم اکنون تیم های فولاد مبارکه سپاهان ثامن الحجج مشهد و سبزوار در جدول لیگ عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان اضافه کرد: هفته هشتم سوپر لیگ بانوان نیز جمعه 13 بهمن همزمان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار