استاندار تهران گفت :وقتی که پردیس بازیر مجموعه های خود مانند جاجرود و بومهن به شهرستان تبدیل شده است به طور حتم برنامه های مختلف آن در حوزه اجرایی و عمرانی نیازمند بودجه ای مشخص است و ما این کار را برای فرمانداری این شهرستان خواهیم کرد .

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با توجه به تجربیات ارزشمند فرماندار شهرستان پردیس در حوزه مدیریت باید دانست که تنها تجربه کار ها را جلو نمی برد بلکه بودجه هم در کنار این موضوع لازم است .

استاندار تهران اظهار داشت :زمینه سازی برای حل مشکلات مدیریت مقتدر در فرمانداری است که باید این اقتدار با بودجه ای مشخص همراه باشد که صرف هزینه ها و کمبود های موجود در سطح شهرستان شود تا از این طریق نقاط ضعف به قوت مبدل شود .

وی ادامه داد: بودجه مستقل جوهره قلم فرمانداری شهرستان پردیس است تا فرماندار از طریق تقسیم آن در زیر شاخه های ادارات خود بتواند بروی مشکلات انبوه در کتاب کمبود های شهرستان پردیس خط بکشد .

تمدن گفت: تزریق بودجه به پیکره شهرستان پردیس این جسم به خواب رفته در حوزه های مختلف از فرهنگی تا اجتماعی را بیدار می کند و قطار فعالیت بخش های مختلف را به حرکت می اندازد ./س


برچسب ها: بودجه ، فرمانداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.