به میمنت سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همراه اول قالت طرح توشه همراه بسته های ترکیبی مکالمه و پیامک (درون اپراتوری )و اینترنت با حجم و ارزش شخص ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرنگار در طرح توشه همراهی که از نهم بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند سال 91 ادامه داردمشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند ازبسته های ترکیبی ارزان قیمت مکالمه پیامک و اینترنت همراه استفاده کنند.

بنابراین گزارش مشترکین می توانند جهت دریافت اطلاعات مربوط به بسته های توشه همراه دستور*111*35# را ارسال کنند.

بسته های توشه همراه از طریق کد های دستوری ussd ارسال شده توسط مشترکین فعال می شود در صورت تقاضای مشترک برای خرید بسته جدید توشه همراه وجود بسته های قبلی به مشترک اعلام و در صورت تایید مشترک بسته جدید فعال می شود.

این گزارش می افزاید: مشترکین می توانند از طریق سامانه جامع خدمات همراه اول و ارسال دستور*111*359# را همه بسته های دریافت کنند.

هنگام ارسال دستور ussd جهت فعالسازی هر یک از بسته ها ابتدا از مشترک تاییدیه کسر مبلغ هزینه فعالسازی بسته اخذ می شود.

گفتنی است: مشترک در صورت دریافت هریک از بسته های مذکور تنها در صورتی می تواند نسبت به فعالسازی مجدد همان بسته اقدام نماید که زبان بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

شایان ذکر است: مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع متفاوت بسته روزانه و هفتگی را دارد در خصوص همزمانی فعال تودن چندین تسته امکان استفاده از بسته به صورت موازی برای مشترک وجود دارد و الویت مصرف با بسته ای می باشد که تاریخ انقضای آن زودتر باشد.

همچنین جهت گرایی داشت این ایام فرخنده و آوای انتظار صلوات بر محمد با کد 31261 و صلوات با کد 30107 تا پایان ماه ربیع الاول از سوی اپراتور اول رایگان اعلام شده است./ف

برچسب ها: دستور ، کد ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار