بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خصوص کیفیت وانت های تولید داخل، وانت کاپرا محصول گروه خودروسازی بهمن، در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در آذر ماه امسال میزان وانت تولید شده در داخل كشور، نسبت به ماه قبل افزایش 70 درصدی را تجربه کرده است که به دلیل افزایش تولید، ارزشیابی کیفی این خودروها رشد 31 درصدی داشته است.

همچنین بیشترین تاثیر در رشد تولید مربوط به خودرو‌های وانت كاپرا و وانت پیكان بوده و نكته حائز اهمیت شروع مجدد تولید خودروی وانت نیسان Z24i است.

بر اساس این گزارش در آذر ماه امسال کیفیت هفت وانت تولیدی در کشور مورد بررسی قرار گرفته که به طور کلی کیفیت این محصولات نسبت به ماه گذشته  1.8 درصد کاهش یافته است.

در این ماه وانت کاپرا با 97.5 نمره منفی با کیفیت‌ترین وانت تولیدی در کشور بوده است و پس از آن وانت مزدا تک کابین با 105 نمره منفی در رتبه دوم رده‌بندی قرار گرفته‌ است.

رتبه سوم نیز در اختیار وانت دیزل زامیاد با 139.3 نمره منفی است و وانت نیسان Z24i نیز با 147.1 نمره منفی رتبه چهارم رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

همچنین رتبه پنجم رده‌بندی وانت‌های تولیدی در آذرماه در اختیار وانت نیسان سی‌ان‌جی با 147.5 نمره منفی است.

وانت مزدا دو کابین با 156.7 نمره منفی در رتبه ششم رده‌بندی قرار گرفته و رتبه هفتم و آخر رده‌بندی نیز با 158.7 نمره منفی در اختیار وانت پیکان است./س

برچسب ها: وانت ، کیفیت ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار