جنگ ترکیبی فرهنگی و اجتماعی « رادیو 57 » از 12 تا 22 بهمن از ساعت 16 تا 18 به صورت زنده از رادیو تهران روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه  خبرنگاران، مجید خسروانجم سردبیر و تهیه کننده رادیو 57 با بیان این که برنامه جنگ ترکیبی فرهنگی و اجتماعی است، خاطر نشان کرد: ویژه برنامه رادیو 57 که از ساعت 16 تا 18 به صورت زنده از رادیو تهران پخش می شود به دستاوردهای انقلاب، بازخوانی شعر انقلاب، بیان ادبیات و هنر و مسائل فرهنگی انقلاب و اطلاع رسانی برنامه های اجتماعی و فرهنگی فرهنگسراهای تهران می پردازد. بخش هایی از برنامه نیز به چگونگی شکل گیری انقلاب های منطقه در سال های اخیر در پرتو آموزه های انقلاب اسلامی ایران و تحلیل و واکاوی آنها اختصاص یافته است.
وی با بیان توضیحات بیشتر ادامه داد: در بخش گزارش های اجتماعی، بزرگان از فضای جامعه و مناسبات اجتماعی می گویند. در بخش روز شمار انقلاب، اتفاقاتی که تا پیروزی رخ داده واکاوی و مورد بررسی قرار می گیرد و با تهیه مستندی به ارائه انقلاب اسلامی از کلام بزرگان در ایام انقلاب خواهیم پرداخت. ترانه ها و سرودهای ماندگار به صورت تخصصی پرداخته می شود. انعکاس حضور و مشارکت مردم در صحنه های سیاسی، بیان وقایع تاریخی روز 22 بهمن، معرفی آثار مکتوب منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی از بخش هایی است در این برنامه پیش بینی شده است.
سر دبیر برنامه در ادامه به دیگر بخش های مختلف و متنوع برنامه رادیو 57 می گوید: مرور و بیان خاطرات و گفت و گو با هنرمندان فعال و نقش آفرینان انقلاب اسلامی، معرفی کتاب های مرتبط با تاریخ انقلاب، گزارش های مردمی و بیان دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی و ... از بخش های مختلف این برنامه است.
خسروانجم از اهداف تهیه برنامه رادیو 57 می گوید: افزایش شناخت و آگاهی مخاطبان از مسائل انقلاب و تشویق و ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بررسی تأثیرات فرهنگی پیروزی انقلاب اسلامی، تقویت روحیه وحدت ملی و مرور خاطرات انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی از اهدافی است که در این برنامه دنبال می شود.
الهام شوقی گوینده، مزدا شاهانی، حبیبه نیک سیرتی، نصرا... حدادی کارشناس، سمیرا صدیقی گزارشگر در این برنامه همراه شما هستند./ي2
 
برچسب ها: رادیو ، تهران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار