مسئول دفتر امور اهل سنت استان‌های خراسان گفت: تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سبب اتحاد جهان اسلام شد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ،حجت‌الاسلام یوسف رضایی در همایش رسول مهر، وحدت در سایه‌سار بصیرت و بیداری اسلامی در سالن اجتماعات اردوگاه مازندران در مشهد، اظهار کرد:باید با ایجاد بسترسازی برای تحقق وحدت بیش از پیش تلاش کنیم؛ همچنین فعال شدن نخبگان دینی و سیاسی به عنوان مجریان وحدت و بکارگیری ابزارهای لازم برای حرکت در مسیر اتحاد سیاسی مسلمانان تا تشکیل حکومت اسلامی در جهان اسلام پیش برویم.

رضایی ادامه داد: در تحقق این آرمان علما، روحانیان، روشنفکران، پیشگامان دینی، ملی و مذهبی باید در انجام وظایف مهم خود از همه امکانات و منابع موجود برای رشد سطح فکری مردم و تحکیم روابط اجتماعی میان ملت‌ها بهره گیرند.

وی یادآور شد: این اجتماعات در اندیشه‌سازی بسیار موثر است؛ این موضوع برای رهبر انقلاب و امام راحل واضح بوده است به همین منظور رهبر معظم انقلاب در نقش موثر مردم در عرصه های گوناگون مانند دهه فجر، روز قدس، هفته دفاع مقدس تاکید ویژه‌ای دارند.

همایش باشکوه "رسول مهر، وحدت در سایه سار بصیرت و بیداری اسلامی "بمناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام(ص) با حضور استاندار و فرماندار خراسان رضوی، مولوی نظیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و جماعات ،علما، روحانیان، اندیشمندان، مدیران، مدرسان، مسئولان سیاسی اجرایی استان های خراسان  امروز در اردوگاه مازندران برگزار شد/س 

 

برچسب ها: تدبیر ، وحدت ، جهان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.