رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: هم زمان در رفسنجان و کشکوئیه و فردوسیه و نوق بیش از 650 ویژه برنامه برگزار می شود که مهمترین آنها اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در سینمای دیجیتال امین ر فسنجان است .

محمد علی شایگان فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ رفسنجان با اعلام این خبر افزود: بیش از 490جشن ویژه سالگرد پیروزی انقلاب در مساجد و مدارس و دانشگاه های شهرستان تدارک دیده شده است.

وی از حضور 19 کمیته مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی در این ایام خبر داد و افزود: ویژه برنامه اولین روز دهه فجر که هم زمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی انجام می شود، صبح روز پنج شنبه 12 بهمن در میدان ابراهیم برگزار می شود .

شایگان فر سرکشی از زایشگاه رفسنجان به منظور اهدای هدایا به کودکان متولد شده در 12 بهمن ، از سوی کمیته زنان و خانواده را از ویژه برنامه های دیگر این روز عنوان کرد.

وی برگزاری مسابقات قرآنی ، جشنواره فیلم فجر ، طرح تبسم خدا، ساخت 300 دقیقه برنامه رادیویی ، افتتاح بیش از 50 طرح عمرانی در سطح شهرستان و ارائه خدمات رایگان 4 مرکز فیزیوتراپی از سوی کمیته همیاری را از برنامه های دیگر ستاد دهه فجر در شهرستان اعلام کرد./س

برچسب ها: اکران ، فیلم ، رفسنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.