مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: در حال حاضر 35 درصد پروژه های عباس آباد به اتمام رسید و 30 درصد آن نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

حجت اله ملاصالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اراضی عباس آباد، تپه هایی است در میان بزرگراه های اصلی شهر تهران و ریه تنفسی تهران محسوب می شود.

وی با اشاره به پروژه های در دست انجام در این اراضی گفت: در وسعت 560 هکتاری این اراضی 50 پروژه در حال اجراست که 35 درصد آن به اتمام رسیده و 30 درصد آن نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

ملاصالحی احداث 50 کیلومتر مسیر پیاده رو و مسیر دوچرخه را از ویژگی های خاص اراضی عنوان کرد و گفت: احداث مسیر ویژه پیاده رو، استقرار بلندترین پرچم کشور و پل طبیعت از پروژه های شاخص این مجموعه است.

وی به افتتاح مجموعه پلانتاریوم تا پایان سال اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه پلانتاریوم یا آسمان نما که چهارمین نمونه ساخته شده در جهان است در فضایی 11 هزار متر مربعی برای علاقه مندان به علم نجوم در حال احداث است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در پایان خاطر نشان کرد: در طراحی سازه ها سعی شده از فرهنگ اسلامی ایرانی بهره بگیریم به عنوان مثال، طراحی بوستان نوروز، آب و آتش، باغ اساطیری و فردوسی و بوستان هنر همچنین غالب این سازه ها کار دست ایرانی هاست./ز

برچسب ها: نجوم ، احداث ، پلانتاریوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار