سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان کشورمان گفت: با توجه به انگیزه ای که در کشتی گیران ناشنوا وجود دارد به کسب بهترین عنوان در مسابقات المپیک 2013 امیدوار هستیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از آنجا که به تازگی در تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان قبول مسئولیت کردم هنوز شناخت چندانی نسبت به بچه ها ندارم اما واقعیت امر این است که در همین مدت کوتاه متوجه شده ام که آنها انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی ادامه داد: در اردوی نخست بیشتر به دنبال شناخت نفرات و داشته هایمان هستیم و کار اصلی خود را در اردوی های بعدی آغاز خواهیم کرد.

کاوه درباره حس خود مبنی براین که در تیم ملی ناشنوایان کار می کند گفت: باور کنید من با همه وجود و حس درونی پذیرفتم  تا در خدمت ناشنوایان باشم و احساس می کنم یکی از اتفاقات مهم و خوشایند زندگی  ورزشی ام قبول همین مسئولیت بود.

وی اضافه کرد: من سال ها در رده های سنی مختلف و در مسابقات مهم  بین المللی در خدمت تیم ملی کشورم بودم اما این بار که قرار است با تیم ناشنوایان به المپیک 2013 بروم خیلی خوشحال هستم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: فرصت چندانی تا شروع مسابقات المپیک 2013 بلغارستان نداریم به همین دلیل با برنامه ریزی که در نظر داریم با تمام انرژی تلاش می کنیم تا بهترین عنوان را در این رقابتها به دست آوریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار