یک منزل به مساحت ۳۵۰ متر مربع به مبلغ ناچیز یک یورو به فروش گذاشته شده است. باید خاطرنشان کرد که مالک خانه عقلش را از دست نداده است

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛ یک زن فرانسوی منزل خود را به مساحت ۳۵۰ متر مربع در شهر آربروسل در منطقه خوش آب و هوای رون-آلپ روی سایت eBay به مبلغ یک یورو در معرض فروش قرار داده است. با این حال، مالک به خریداران احتمالی هشدار داده که در خانه فروشی وقایع عجیبی رخ می‌دهند. این خانه بزرگ که نیاز به بازسازی دارد براساس مشخصاتی که مالک در سایت eBay توضیح داده با خانه‌های دیگر متفاوت است. 


مالک می‌گوید: در سال های دهه ۱۹۵۰ میلادی این خانه صحنه قتل فجیع یک زوج بوده است. دلیل قتل وجود گنجی پنهان در خانه بود. عاملان قتل، کارگرانی بودند که برای کارهای ساختمانی در خانه کار می‌کردند. اما این مساله هرگز ثابت نشده زیرا تمام آنها بدون به جا گذاشتن اثری از خود ناپدید شده‌اند. به گفته مالک، این ماجرا با پدیده‌های عجیبی که وی در این خانه شاهد آنها بوده بی‌ارتباط نیست.

وی تصریح می‌کند: این خانه همواره صحنه حوادثی غیرعادی مانند زدن ضرباتی به پنجره‌ها، شنیده شدن صدای گفت و گو، نفس کشیدن‌ها، سرو صداهای نامشخص و جا‌به‌جا شدن اشیای داخل منزل بوده است.

زن مالک خانه تاکید می‌کند: این آگهی یک شوخی نیست. خواهش می‌کنم اگر تصور می‌کنید که آگهی من یک شوخی است لطفا از تماس گرفتن خودداری کنید. این خانه فقط به افرادی فروخته می‌شود که معتقد به ماورای این جهان باشند

جام جم

برچسب ها: خانه ، پنجره ، قتل ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
سلام با تصويب نامه رئيس جمهوري مبني بر مرخصي ، تسهيلات و .... براي تولد فرزنداما هنوز اجراي نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
فروشنده با این کار میخواد مردم رو تست کنه وبهش اثبات بشه که آیا واقعا تو این زمونه خرافات هنوزم غلبه میکنه یا نه!من اگه بودم اون ملک و میخریدم چون الله و اکبرو درک کردم.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
چنانچه چند یورو هم برای هزینه های پاسپورت وبلیط هواپیما جور میشد حاضر به خرید اری خانه بودم . تا محلی برای مبارزه با حرفهای بیهوده باشد .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
وای اگه میشد اون خونه مال من بود چی میشد تبدیل به گلستان میکردمش
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
فروخته شده یادر معرض فروشه؟
لینکش رو بدید بخریم
-
جن جن زاده
۱۳:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
اين ملك متعلق به رئيس قبيله جن، جرفقلقلق است ، هر كس خريدار آن مي باشد به عواقب ناگوارش درست بينديشد، از ما گفتن ...
آخرین اخبار