عضو کميسيون اقتصادي گفت: در صورت ارائه بودجه در 15 بهمن مي‌توان اميدوار بود تا بررسي و تصويب بودجه در سال جاري به سرانجام برسد.

محمدحسين ميرمحمدي نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات وزير اقتصاد در خصوص ارائه لايحه بودجه در 15 بهمن ماه گفت: با توجه به شرايط موجود اميدوار هستيم تا ارائه بودجه بيش از اين تاخير نداشته باشد و هر چه سريعتر به مجلس ارائه شود چرا که مدت زيادي از موعد مقرر گذشته و تاخير بيشتر قطعا به نفع مصالح کشور نيست.
 
وي با بيان اينکه امکان با ارائه لايحه بودجه در 15 بهمن تصويب آن در سال جاري وجود دارد، افزود: چنانچه بودجه در 15 بهمن تحويل مجلس شود مي‌توان اميدوار بود تا با برگزاري جلسات فشرده آن را در سال جاري به تصويب رساند.
 
عضو کميسيون اقتصادي تصريح کرد: در صورت ارائه بودجه يک يا دو دوازدهمي مجلس ابتدا آن را بررسي خواهد کرد تا در صورت کمي وقت و ناتمام ماندن مراحل تصويب مشکلي وجود نداشته باشد.
 
وي با اشاره به آثار مخرب تاخير ارائه بودجه در توسعه کشور اظهار داشت: تاخير در ارائه لايحه بودجه به مجلس، محاسبات مالي دستگاه و وزارت خانه‌ها را بر هم خواهد زد و تمام مسائل به صورت زنجيروار عقب خواهد افتاد لذا تاخير به صلاح کشور نيست.
 
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بودجه ، تصویب ، بهمن ، میرمحمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار