عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بر این اساس، دولت مکلف خواهد بود کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر را هر سه ماه یک بار تأمین کند .

ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این نشست طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتا این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

 وی در ادامه افزود: طراحان این طرح در نظر دارند که دولت مکلف به تأمین نیاز کالاهای اساسی اقشار‌آسیب پذیر جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شود که براساس این طرح دولت مکلف خواهد شد هر سه ماه یکبار یک سبد کالا شامل کالاهای ضروری از جمله برنج، روغن، گوشت، مرغ و ... در اختیار این افراد قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه تصریح کرد: با تصویب کلیات این طرح اعضای کمیسیون در جلسات آتی خود وارد جزئیات خواهند شد.

عاشوری در ادامه همچنین از بررسی طرح معافیت شهرداری‌ها از هزینه برق معابر شهری خبر داد و گفت: در این نشست نیز این طرح بررسی شد و اعضای کمیسیون جهت تأمین ایمنی و بهبود وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر، شهرداری‌ها را از پرداخت هزینه برق معابر شهری معاف کردند.

انتهای پیام/    

 

برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار