نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ترویج فساد و سست کردن پایه های نظام اسلامی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران اصفهان  حجت الاسلام احمد سالک در شورای اداری استان که در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد با بیان اینکه فضای مجازی و جنگ سایبری یکی از عرصه های تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: باید مقابله با تهدیدات فرهنگی جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: باید با همدلی مسوولان و نمایندگان وضعیت این استان از نظر فرهنگی ارتقا یابد. وی همچنین به جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان برای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مسوولیت هایی که امروز در دست مسوولان است امانتی بزرگ است و آنان باید برای اعمال خود در جهان آخرت پاسخگو باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محوریت حاکمیت دینی با ولایت فقیه است، افزود: امروز این پرچم در دست رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات بسیار گسترده ای در کشور برای مردم صورت گرفته است، اظهارکرد: اساس کار در نظام اسلامی مسائل فرهنگی است که متخصص خود را می خواهد.

وی با بیان اینکه قانونگذاری، نظارت بر اجرای آن و ارتباط با مردم سه وظیفه نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: ارتباط نمایندگان با مردم نباید به صورت پوپولیستی باشد زیرا این کار موجب ایجاد انتظاراتی در بین آنها می شود.
نماینده مردم اصفهان همچنین ارتقای کمی و کیفی بخش های مختلف این استان را ضروری دانست و گفت: در درجه اول باید نیازهای اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استان برطرف شود که این کار با حفظ و تقویت وضع موجود و جلب سرمایه گذاری ها امکان پذیر می شود.
وی، شناسایی موانع تولید و برطرف کردن آنها را از دیگر کارهای لازم برای ارتقای کمی و کیفی اصفهان بیان کرد و افزود: در این عرصه نمایندگان استان آمادگی دارند خلاهای قانونی را برطرف کنند.

حجت الاسلام سالک نشست با نخبگان و بهره گیری از نظرات آنها را برای برداشتن برخی از موانع ضروری دانست/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.