نائب رئیس فراکسیون روحانیون و رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان رهبری در قلب انقلاب های جهان اسلام دیده می شود و عمر این انقلاب ها رابر خلاف انقلاب اسلامی ایران کوتاه کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در مورد جایگاه انقلاب اسلامی ایران در دنیا گفت: جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران در افکار و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود.

نائب رئیس فراکسیون روحانیون و رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رهبر جهان اسلام بستر جهانی شدن این انقلاب را با نسخه بیداری اسلامی فراهم کرده است و الگوی جبهه مقاومت برابر استکبار جهانی ایران اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین سالک با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) است، اضافه کرد : ایران اسلامی بیش از 36 سال است که از زیر پرچم استکبار جهانی خارج شده و در دنیا ندای استکباری ستیزی و استقلال و آزادی را سر داده است.

نائب رئیس فراکسیون روحانیون و رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : اگر ولایت فقیه در قلب انقلاب اسلامی ایران نبود ، مشکلاتی که هم اکنون مردم منطقه دارند بی شک گریبان انقلاب اسلامی ایران را می گرفت زیرا نبود ولایت فقیه انقلاب های مختلف در جهان اسلام را به سرانجام خوش نمیرساند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.