محمدرضا عباسيان دبير سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر با ارسال پيامي درگذشت هنرمند ارزشمند سينما شادروان مسعود بهنام را تسليت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر، در متن پيام تسليت دبیر جشنواره بين المللي فیلم فجر آمده  است: مسعود بهنام بخشی از تاریخ سینمای ایران بود که امروز دیگر در میان ما نیست. خدمات بهنام به سینما و تلاش های او براي ارتقاء اين سینما، بويژه، در عرصه بروز رسانی امکانات و بالا بردن فن آوری هاي سینمايي، نقش و تاثیر بسیاری داشت و به يقين، آثار این خدمات تا سال ها ادامه خواهد يافت.
تلاش های بهنام صدای سینمای ایران را واضح و شفاف به گوش بسیاری رساند و کمک شایانی كرد تا صداي سینماي ايران بهتر شنیده شود.
وظيفه ام مي دانم درگذشت یکی از بهترین متخصصان سینما را به خانواده محترم اين هنرمند و به تمامی خانواده سینما تسلیت بگویم.
شايان ذكر است مسعود بهنام سال 1334 در شهر كرمانشاه متولد شد. در سال 1354فارغ التحصيل مدرسه عالي تلويزيون و سينما شد. او كار سينما را از سال 1365 با صدابرداري «شبح كژدم» به كارگرداني كيانوش عياري آغاز كرد. بهنام متخصص صدا گذاری و صدا برداری در سینمای ایران بود ودرطراحی صدا، صداگذاری و میکس  فیلم های بسیاری از آثار درخشان سینمای ایران را برعهده داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار