انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مجموعه 2 و 7 شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد سال 91 امروز ساعت 14 آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ناصر اقبالی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد امروز در نشست خبری که در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شده بود گفت: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 شامل رشته های پزشکی، و رشته های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از امروز 7 بهمن آغاز می شود و تا ساعت 24 روز شنبه 14 بهمن ادامه دارد.

ثبت نام این مرحله یک فرصت برای همه ی داوطلبان است که به آن ها این امکان را می دهد تا بار دیگر انتخاب رشته کرده و در محل های دانشگاهی مورد نظر پذیرفته شوند.

مجموعه 2 شامل رشته های علوم تجربی ، کشاورزی، و دام پزشکی و مجموعه 7 شامل کلیه رشته های پزشکی می شود.

وی گفت: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مجموعه های مذکور در سال 91 اعم از قبول یا مردود می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.

این افراد مجاز هستند بر اساس علاقه 20 رشته را انتخاب کرده و آن ها را در سایت ثبت کنند.

همچنین داوطلبان قبل از اقدام به خرید کارت اعتباری باید به سایت مراجعه کرده و از عناوین رشته و واحد های دانشگاهی که در این مرحله پذیرش دانشجو دارند مطلع شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبان در انتخاب و اولویت بندی رشته ها دقت لازم را داشته باشند تا در رشته مورد نظر خود ارزشیابی و پذیرش شوند.

لذا در صورتیکه داوطلبی انتخابی مغایر با علایق خود داشته باشد امکان تغییر آن بعد از ثبت در سایت و ارزشیابی وجود نخواهد داشت .

رئیس مرکز آزمون در خصوص اعلام نتایج تکمیل ظرفیت گفت: نتایج تکمیل ظرفیت تا پایان بهمن اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در نیم سال دوم سال تحصیلی در واحد های مربوط مشغول به تحصیل شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حقانی
۰۷:۵۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
سلام من در رشته پزشکی قشم ازادسال 93 پذیرفته شدم و انتخاب قبلی ام که دندانپزشکی بود را نیاوردم لطفا مرا راهنمایی کنید اگر اولویت قبلیم ظرفیت خالی ایجاد شده باشد من چگونه می توانم بفهمم وایا امکان انتخاب در تکمیل ظرفیت در دندانپزشکی رادارم؟
آخرین اخبار