نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: وجود مقدس پیامبراکرم (ص) در عرصه بین‌المللی نقطه پیوند عقاید و عواطف همه ملت‌های مسلمان و ایجاد امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج،  قادرمرزی در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت که در مسجد النبی (ص) قروه گفت: اتحاد مسلمانان مهم‌ترین عامل پیروزی بر دشمنان اسلام در طول تاریخ است هر چند سیاست اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان از برنامه‌های تاریخی دشمنان و استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمین بوده و در آینده خواهد بود.
وی افزود: امروز ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان اسلام با تاسی از وحدت، اتحاد و همبستگی ملت ایران قیام خود را علیه حکومت‌های ضددینی و استکباری آغاز کرده‌اند و یکی پس از دیگری سرنوشت حکام مستبد را به گورستان تاریخ می‌سپارند.
قادرمرزی وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه در قبال یکدیگر مسئولیت دارند، افزود: ما باید نقشه‌های دشمنان را با وحدت خنثی کنیم و در جهت ریشه‌دار کردن وحدت سعی و تلاش کنیم.
نماینده مردم قروه و دهگلان در پایان اضافه کرد: همان‌گونه که قرآن می‌فرماید پیامبر نه فقط برای مسلمانان بلکه برای کل دنیا الگوی اخلاقی است./س
برچسب ها: پیامبر ، قرآن ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.