رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، از حمایت همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی به عنوان راهكار توسعه استان چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان، در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حمایت از تولید كننده ای كه در راستای اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم كار می كند، وظیفه مسئولان در مجلس و دولت است.

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ادامه داد: در شرایط تحریم، بایستی از نیروی كار داخلی و كارآفرین حمایت كنیم تا از گردنه سخت تحریم نیز با موفقیت عبور كنیم.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود، با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اضافه كرد: پیشرفت های استان چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف، مدیون نظام جمهوری اسلامی است و مردم نیز قدردان نعمت های خداوند، نظیر نظام اسلامی هستند.

زمانیان، همچنین، با بیان اتمام مراحل تدوین سند توسعه استان چهارمحال و بختیاری، افزود: جهت گیری توسعه ای استان در برش شهرستانی، بایستی بر اساس بندها و مصوبات این سند انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، در پایان، بر لزوم پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارت ملی برای اجرای پروژه های استانی تاكید كرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.