مقامات دولت یمن اعلام کردند یک مقام ارشد نظامی این کشور عصر پنجشنبه در استان «شبوا» در جنوب یمن هدف سوء قصد قرار گرفت، اما از این حمله جان سالم به در برد. ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُ

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   به نقل از خبرگـزاری شین هوا ، مقامات دولت یمن اعلام کردند یک مقام ارشد نظامی این کشور عصر پنجشنبه در استان «شبوا» در جنوب یمن هدف سوء قصد قرار گرفت، اما از این حمله جان سالم به در برد.

یک مقام دولت محلی که خواست نامش فاش نشود در این باره گفت دو مرد مسلح ناشناس که سوار بر موتورسیکلت بودند به سمت «حمید السوملی» فرمانده لشگر زره پوش یکصد و نوزدهم ارتش یمن شلیک کردند.

این مقام آگاه افزود: «السوملی زمانی که مورد سوء قصد قرار گرفت در حال رانندگی به سمت منزل خود بود. این حادثه در یکی از جاده های اصلی رخ داد و طی آن، مردان مسلح خودروی فرمانده مذکور را متوقف و به سمت او شلیک کردند.»

بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت کشور یمن، بیش از هفتاد تن از مقامات ارشد این کشور سال گذشته بر اثر حملات تروریستی کشته شدند. گروه «القاعده در شبه جزیره عرب» مسئولیت بیشتر این حوادث را به عهده گرفته است.
برچسب ها: ترور ، نظامی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار