مصر از تصميم گذشته خود مبني بر ممانعت از ورود نبيل رجب حقوقدان بحريني به اين کشور، صرف نظر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه السفير ؛  محمد الجشي وکيل نبيل رجب اعلام کرده است جلسه روز گذشته براي پاسخ نماينده دولت بود که اعلام کرد نبيل رجب براي ورود به مصر هيچ مشکلي ندارد و اسم وي در هيچ يک از  فهرستهاي مربوط به افراد ممنوع الورود قرار ندارد.

 دستگاه قضايي مصر در اين جلسه، شکايت نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر بحرين از محمد مرسي رئيس جمهور، هشام قنديل رئيس دولت، وزير کشور و مدير اداره گذرنامه ومهاجرت مصر را در اعتراض به ممانعت وي از سفر به مصر، بررسي کرد .

الجشي در مصاحبه با روزنامه الوسط بحرين گفت: پس از آن که از ورود نبيل رجب به قاهره آن هم بدون هيچ دليلي ممانعت به عمل آمد، اعتراض خود را نسبت به اين موضوع وهمچنين ضرورت لغو اين تصميم، تسليم مصر کرديم. وي افزود: اين  موضوع با توجه به اينکه هيچ توجيه قانوني براي جلوگيري از  ورود  نبيل رجب به مصر وجود نداشت، نوعي محدوديت در آزادي رفت و آمد وي محسوب مي شود  .السفير در پايان نوشت: قرار بود نبيل رجب در آوريل گذشته به مصر سفر کند اما مسئولان مصري پس از بازداشت وي در فروگاه مصر، بدون بيان هيچ علتي، مانع  ورود وي به مصر شدند واو را وادار کردند به بحرين بازگردد .


                                                          آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: مصر ، قاهره ، نبیل رجب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار