رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: دسترسی به رشد فراگیر مشروط به نهادینه شدن یک تفکر سیستمی در میان مسئولان کشور است که پروژه آموزشی رشد اقتصادی فراگیر موجب ایجاد این چشم انداز می شود.

محمدرضا سپهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: مدیران و مسئولان کشور باید ذهنی معطوف به توسعه و یک چشم انداز مشترک داشته باشند چرا که دسترسی به رشدی فراگیر منوط به نهادینه شدن یک تفکر سیستمی در میان مسئولان کشور است.
وی افزود: در این راستا پروژه آموزشی رشد اقتصادی فراگیر که با همکاری برنامه عمران سازمان ملل متحد اجرا می شود می تواند موجب ایجاد یک چشم انداز مشترک شود و فرآیند توسعه را سرعت دهد.
سپهری با تاکید بر ضرورت وجود الزامات سخت افزاری و نرم افزاری در توسعه تصریح کرد: الزامات سخت افزاری نظیر موقعیت جغرافیایی، منابع انسانی جوان، منابع زیرزمینی جاذبه های گردشگری و اقلیم های مختلف در کشورمان به وفور وجود دارد.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: در زمینه الزامات نرم افزاری در کشورمان مشکلاتی مواجه ایم به طور مثال در حوزه اندیشه دچار یک آشفتگی فکری هستیم که باید با یک چشم انداز مشترک در جهت همسوسازی دیدگاه های مختلف حرکت کنیم./ف
برچسب ها: کار ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار