معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از بهره برداری و راه اندازی مرکز تخصصی ویژه شهروندان منطقه 19 در بوستان 22 بهمن، خبر داد.

جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: حوزه خدمات مشاوره ای در مراکز مشاوره تخصصی اداره سلامت منطقه 19، در جهت ارتقاء سطح شهروندان و ارائه خدمات سلامت محور مرکز تخصصی مشاوره را در بوستان 22 بهمن راه اندازی و بهره برداری خواهد کرد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات مشاوره از جمله، مشاوره تغذیه رایگان با ارائه رژیم های غذایی مناسب، مشاوره ازدواج، مشاوره روانشناسی، مشاوره تربیت کودک، مشاوره اعتیاد، مشاوره در خصوص روابط همسران، مشاوره تحصیلی و موارد دیگر، بهره مند شوند.
جوادی در ادامه گفت: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 55527227، 55524500 تماس حاصل نمایند.
وی با اشاره به طرح های دیگر حوزه سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 افزود: جشنواره سلامت، با توجه به استقبال خوب شهروندان و درخواست آنها در خصوص تمدید مهلت جشنواره سلامت جهت ارائه آثار بیشتر این جشنواره به مدت یک ماه تمدید شد.
آخرین مهلت ارسال آثار پایان بهمن ماه امسال است.
جوادی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره گفت: شهروندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، کاریکاتور، نقاشی، فیلم، شعر، مقاله، بروشور، آثار جمعی و موارد دیگر با موضوعات 10 گانه حوزه سلامت منطقه 19 به نزدیکترین خانه سلامت محله خود در سراهای محله تحویل دهند.
وی در پایان با اشاره به نحوه اطلاع رسانی در خصوص این جشنواره افزود: شهروندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره سلامت حوزه سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با شماره تماس 55524500 تماس حاصل نمایید./ف
برچسب ها: شهرداری ، بوستان ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار