رييس هيات هاكي خراسان رضوي اظهار داشت: امسال در ليگ هاكي آقايان به دليل نبود حامي مالي شركت نداشت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، كاظم حجازي با اشاره به نوپا بودن هاكي آقايان در استان گفت: امسال در ليگ هاكي آقايان به دليل نبود بازيكن شاخص و نداشتن حامي مالي جهت به خدمت گرفتن بازيكن از ديگر استان ها تيمي از خراسان رضوي شركت نداشت.

وی افزد: با توجه به اينكه امسال فقط ليگ هاكي آقايان در كشور برگزار شد هيچ برنامه ديگري از سوي فدراسيون اعلام نشده است و ورزشكاران استان تنها در باشگاه ها به تمرين مي پردازند.

رييس هيات هاكي خراسان رضوي با بيان اينكه هاكي بانوان استان در سطح كشور از جايگاه خوبي برخوردار است یادآور شد: در سال گذشته 4 بازيكن و يك مربي هاكي استان در اردوهاي مختلف تيم ملي هاكي بانوان حضور داشتند كه قرار بود به مسابقات آسيايي در تايلند اعزام شوند اما اين اتفاق نيفتاد و فدراسيون تيم دوم ايران را به اين رقابت ها اعزام كرد.

حجازي با اشاره به هزينه هاي بالاي لباس دوازه باني اين رشته ورزشي و نبود امكانات كافي اين رشته در استان عنوان كرد: با توجه به اينكه هاكي رشته ورزشي پرخرجي است و درآمدزایي خاصي ندارد نبود يك سالن اختصاصي در اختيار هيات استان نيز باعث بروز مشكلات در راه پيشرفت اين رشته خواهد شد.

رييس هيات هاكي خراسان رضوي ابراز اميدواري كرد: با مساعدت اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي با در اختيار قرار دادن يك سالن ورزشي به هيات هاكي خراسان رضوي مسير پيشرفت و رشد روز افزون اين رشته ورزشي كه هم اكنون نيز در بخش بانوان در سطح كشور حرف هايي براي گفتن دارد هموار گردد./س

 

 

برچسب ها: نبود ، حامی ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.