موضوع‌های اجتماعی و برخواسته از متن زندگی را شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه در برنامه نمایشی "خانه ما" از رادیو تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو تهران؛ حماد خزائی، تهیه کننده و سردبیر برنامه این هفته خانه ما افزود: طی سال های اخیر، خانواده های ایرانی با تحولات بسیاری همچون تغییر الگوی رفتاری والدین، تغییر نگرش خانواده به جایگاه فرزندان و مسائل تربیتی، تاثیر عمیق فناوری و رسانه های نوین بر خانواده و تغیر ساختاری نقش زن در جامعه و به تبع آن نقش مادری روبه رو شده اند، لذا برنامه خانه ما در قالب نمایشی و ترکیبی با استفاده از موضوع های اجتماعی و برخواسته از متن زندگی مردم از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه از شبکه رادیویی تهران پخش می شود.
تهیه کننده برنامه "خانه ما" در ادامه به موضوع های ارائه شده در هفته آتی اشاره داشت و تصریح کرد: این برنامه مبتنی بر اصول مخاطب شناسی کنداکتور خود را تنظیم می‌کند. شنبه 7 بهمن، موضوع سخت‌گیری زنان به مردان و تحکم آنها، یکشنبه درباره تحکیم پیوند زناشویی و دوشنبه با عنوان انگیزه انتخاب همسر برای ثروت این برنامه روی آنتن می رود.
وی ادامه داد: سه شنبه 10 بهمن، به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و روز اخلاق‌ورزی و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) از زوجین جوان برای حضور در برنامه دعوت می‌شود. برنامه چهارشنبه 11 بهمن نیز با حضور کارشناسان پزشکی و سلامت با موضوع کم خونی به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.
گفتني است؛ فاطمه سرلک و سعید بارانی مجری- بازیگر، تکتم نوبخت، نگار نیک نامی و فاطمه خسرو پور از نویسندگانی هستند که در این هفته با برنامه همکاری دارند./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار