يک کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک گفت: گسترش موج عظيم بيداري اسلامي در منطقه که نااميدي رژيم جعلي صهيونيستي و بي‌اعتمادي ساکنين سرزمين‌هاي اشغالي به سران اين رژيم منحوس را در برداشته، موجب شده تا تحليلگران زوال رژيم اشغالگر قدس را بسيار نزديک بدانند.

محمد حسن قديري ابيانه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه هرگونه ادعاي صلح‌طلبي از سوي رژيم غاصب صهيونيستي به دليل ماهيت جنايتکارانه اين رژيم منحوس پذيرفتني نيست، گفت: رژيم جعلي صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري در سطح جهان منزوي شده و اظهارات نتانياهو  نخست‌‌وزير اين رژيم جنايتکار مبني بر صلح با ملت فلسطين نشانگر آگاهي اين فرد از زوال رژيم غاصب صهيونيستي است.

وي افزود: برخلاف تصور نخست وزير رژيم غاصب صهيونيستي،  تهديد و حمله نظامي به کشورمان نه تنها وحشتي در  ميان ملت آزاده ايران ايجاد نکرده  بلکه اين اظهارات ساکنين سرزمين‌هاي اشغالي را به نگراني و انزوا فرو برده است.

قديري ابيانه با تاکيد بر اينکه رژيم اشغالگر قدس بر اين باور است که کوچک‌ترين تعرض به تاسيسات هسته‌اي ايران به نابودي پايگاه‌هاي هسته‌اي نظامي و غير نظامي اين رژيم منحوس منجر خواهد شد، اظهار داشت: بنابراين مهم نه تنها تهديدات از سوي نتانياهو موجب پيروزي وي در انتخابات پارلماني آتي نبوده  بلکه به ضرر اين رژيم منحوس خواهد بود.

سفير سابق ايران در مکزيک و استراليا با اشاره به اينکه تحليلگران و استراتژيست‌هاي غرب، پايان عمر رژيم غاصب صهيونيستي را نزديک مي‌دانند، افزود: گسترش موج عظيم بيداري اسلامي در منطقه که نااميدي رژيم جعلي صهيونيستي و بي‌اعتمادي ساکنين سرزمين‌هاي اشغالي به سران اين رژيم منحوس را در برداشته، موجب شده تا تحليلگران زوال رژيم اشغالگر قدس را بسيار نزديک بدانند.

اين کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک خاطر نشان کرد: شکست‌هاي مکرر رژيم اشغالگر صهيونيستي در جنگ 22 و 8 روزه و گسترش موج عظيم بيداري اسلامي در سراسر جهان مي‌تواند به نابودي کامل اين رژيم منحوس بيانجامد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار