امام جمعه قم ‌گفت: دیدگاه‌های خاص و اختلاف سلیقه‌ها نباید در روند انتخابات ورود یابد تا خدای ناکرده مردم را نسبت به حضور گسترده در این عرصه دلسرد نماید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، روز گذشته در دیدار فرماندار قم که در دفتر امام جمعه قم برگزار شد، با اشاره به نزدیکی دور جدید انتخابات ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم که این انتخابات به خوبی و با شکوه‌تر از دیگر انتخابات برگزار گردد و مردم به صورت گسترده در آن شرکت نمایند.
وی با تأکید بر این که نباید اختلاف سلیقه‌ها در مسئله انتخابات ریاست‌جمهوری تأثیرگذار باشد، ادامه داد: همه باید بدانیم که نباید نظرها و دیدگاه‌های خاص در روند انتخابات ورود یابد تا خدای ناکرده مردم را نسبت به حضور گسترده در این عرصه دلسرد نماید.
امام جمعه قم در ادامه با بیان این که رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به معنی زیر سؤال رفتن سایر توانایی‌ها و شایستگی‌های اشخاص نیست، ادامه داد: مردم باید با دلگرمی در این انتخابات شرکت کنند و مسئولان نیز بدانند که عملکرد آنها در دلگرمی مردم برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نقش بسزایی دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.