رسانه‌ها و مطبوعات يمني، از تهديد تصويربردار شبكه العالم از سوي عناصر مسلح سفارت عربستان در صنعا خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شبكه العالم؛ افراد مسلح سفارت عربستان در پايتخت يمن، پس از درگيري با تيم خبري شبكه العالم و گروهي از خبرنگاران مقابل اين سفارتخانه، تصويربردار شبكه العالم را با سلاح سرد تهديد كردند.
اين حمله عصر شنبه هنگام تجمع خانواده‌هاي شهروندان يمني‌ بازداشت شده در عربستان، مقابل سفارت اين كشور در صنعا صورت گرفت. بر اساس اين گزارش، در پي حمله عناصر مسلح سفارت عربستان سعودي به يك خبرنگار يمني مقابل اين سفارت خانه؛ تيم خبري العالم كه براي پوشش تظاهرات در محل حاضر بود، به همراه ديگر همكاران به كمك آن خبرنگار شتافتند. سايت "الجمهور نت" به نقل از "محمد راشد الجبلي" خبرنگار شبكه "المسيره" نوشت، عناصر مسلح تهديد كردند كه الحمزي و همه كاركنان اين شبكه را به قتل خواهند رساند.
سايت "التغيير" يمن نيز با انتشار اين خبر تأكيد كرد: در پي مقاومت خبرنگاران، عناصر مسلح به "عماد الحمزي" تصوير بردار شبكه "العالم" حمله و او را با سلاح سرد تهديد كردند. شركت كنندگان در تجمع ديروز مقابل سفارت عربستان، با سردادن شعارهايي، درخواست كردند شهروندان يمني كه بدون توجيه قانوني يا محاكمه در عربستان به زندان افتاده اند، آزاد شوند.

برچسب ها: العالم ، شبکه ، رسانه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار