معاون امنیتی سیاسی استانداری اردبیل با اشاره به سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد ریالی در توسعه زیر ساختهای سرعین گفت: به دلیل عدم برنامه ریزی مطلوب از این سرمایه گذاری فقط استفاده فصلی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس دستباز در جلسه بررسی برنامه های جشنواره زمستانی سرعین تصریح کرد: با توجه به این میزان سرمایه گذاری ضروری است ظرفیت گردشگری زمستانی سرعین احیا شود.

به اعتقاد وی برنامه ریزی برای احیا گردشگری در طول سال و رونق آن در این منطقه می تواند اقتصاد توریسم در اردبیل را متحول کرده و با ایجاد اشتغال پایدار درآمدهای قابل توجهی را به این منطقه گسیل کند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری اردبیل با بیان اینکه برگزاری برنامه های گردشگری زمستانی می تواند به عنوان یک راهکار ارزنده مورد استفاده قرار گیرد، اضافه کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا گردشگر اشتیاق سفر به این منطقه را در فصول سرد سال داشته باشد.

دستباز با انتقاد از کوتاهی رسانه ها در معرفی قابلیتهای گردشگری زمستانی تصریح کرد: اکثر اخبار و گزارشات فصول سرد مربوط به مسدود بودن مسیرهای تردد و بارشهای فراوان است که موجب شده مسافرت به اردبیل محدود به فصول گرم سال شود.

وی ادامه داد: جشنواره زمستانی فرصت مناسبی است تا قابلیتها و امکانات گردشگری زمستانی قطب گردشگری کشور معرفی و نظر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه معطوف شود.

دستباز از فرماندار سرعین خواستار مدیریت فضای شهری، زیباسازی شهری و کنترل جارچی ها در ایام 45 روزه جشنواره زمستانی شد و تاکید کرد: استقبال مناسب از گردشگران اولین عنصر زمینه ساز رونق مسافرت به این منطقه است.

قرار است جشنواره زمستانی سرعین از ششم بهمن ماه تا 15 اسفند ماه سال جاری در منطقه آیران دره سی شهرستان سرعین برگزار شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.