عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: افرادي که به دنبال تخفيف مجازات سران فتنه هستند يا معناي فتنه را متوجه نشده‌اند و يا اينکه احتمالا خودشان در ايام فتنه با سکوتشان فتنه‌گران را ياري کرده‌اند.

سيد محمدرضا حسيني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه افرادي که به دنبال تخفيف مجازات سران فتنه هستند يا معناي فتنه را متوجه نشده‌اند و يا اينکه احتمالا خودشان در ايام فتنه با سکوتشان فتنه‌گران را ياري کرده‌اند، اظهار داشت: عده‌اي براي فرار از محاکمه در پيشگاه ملت به دنبال تطيهر سران فتنه هستند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري ادامه داد: به نظر مي‌رسد برخي نخبگان سياسي جامعه به علت نگاه معطوف به قدرت که در مباني ديني ما و در گفتمان انقلاب اسلامي جايگاهي ندارد، به نوعي خودشيفتگي سياسي مبتلا شده‌اند.

وي تصريح کرد: همه طرح‌ها، تلاش‌ها و رفتار آنان براي ماندن در قدرت و يا براي رسيدن به قدرت است به علت خودشيفتگي سياسي نه متوجه فرياد و خروش مردم عليه فتنه و سران آن، و نه متوجه چهارچوب‌هاي تئوريکي که براي حفظ مصالح و منافع نظام توسط مقام معظم رهبري ترسيم مي‌شود، هستند

حسيني تصريح کرد: به اين نخبگان توصيه مي‌شود که ضمن ارتباط بيشتر با مردم به فرمايشات مقام معظم رهبري نيز توجه داشته باشند و تلاش در جهت عمل به فرامين ايشان را صد چندان کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: در اين صورت اين افراد بدون اينکه خود براي رسيدن به قدرت تلاش کنند؛ به قدرت مي‌رسند و تلاش براي رسيدن به قدرت در گفتمان جبهه پايداري مذموم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جبهه ، پایداری ، سران ، فتنه ، سکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار